fredag 7 maj 2010

Lektionen som blåste bort

Idag var det tänkt att jag äntligen skulle upp och flyga igen. Men tji fick jag. Jag kollade Metar när jag kommit till jobbet och den visade 13knop vind i stort sett rakt i sidan men annars bra väder, så jag tänkte att detta blir perfekt att träna sidvindslandningar i. Två timmar senare var det dock andra bullar då min flyglärare ringde och meddelade att vinden då hade ökat till 20knop och höll det rätt konstant. Så det var bara att avboka lektionen då våra kärror endast har prövats i 17knop sidvind. Så nu hoppas jag att måndag ska bli dagen-D.

En arbetskamrat hade köpt en HTC Legend igår också så nu är det fyra som jag vet har Androidmobiler så jag blev sjukt sugen på att skaffa en jag också, men jag vill ju ha en Ipad också så jag ska försöka hålla mig en stund till.

Dagens låt:

2 kommentarer:

  1. Bra låt! Usch, det är inte kul när det blåser!

    SvaraRadera
  2. Jag är också sugen på en Androidmobil... men lägg då ut 300kr extra på en HTC Desire istället. Visst är Legend snyggare men du får en bättre mobil. Kolla på www.swedroid.se också. De har bra recensioner av alla som finns i Sverige.

    SvaraRadera